Image

„ … jsme připraveni poskytnout rychlou a efektivní podporu, kdykoliv ji budete potřebovat."

Kvalitní služby technické podpory jsou zárukou bezproblémového provozu informačního systému, proto nedílnou součástí naší nabídky je i podpora námi dodávaných produktů a služeb dodávaná na základě SLA (service-level agreement), kterou zákazník získává profesionální služby spojené s dohledem, údržbou a provozem námi dodaného systému.

Řádně pracující oddělení technické podpory neboli supportu je nezbytnou součástí každé firmy, která chce nabízet jakoukoli technologii. Dnešní produkty nejsou triviální, ať už jde o programovatelné podstanice nebo třeba stavební materiály, jako jsou tmely a lepidla. Pro jejich nasazení je nutné znát celou řadu pravidel a postupů. Něco se dozvíme z příruček, něco na školení, ale občas se stane, že jsme, jak se říká, v koncích. Pak přijde na řadu support. V následujícím textu se podíváme na to, jak funguje technická podpora Domat Control System a jak byste měli postupovat, abyste z ní vytěžili co nejvíce.

Oddělení technické podpory neboli supportu je nezbytnou součástí i naší firmy. Naše produkty nejsou triviální, a pro jejich správu a správné užívání je nutné znát celou řadu pravidel a postupů. Něco se dozvíme z manuálů, něco na školení, ale občas se stane, že jsme, jak se říká, v koncích. Pak přijde na řadu support.

Naše služba podpory zahrnuje jak běžnou, před i poimplementační podporu uživatelů, tak řešení krizových stavů v dojednané lhůtě a zajišťují ji naši konzultanti ve spolupráci s vývojovým oddělením.

Quartex disponuje vlastí aplikací Helpdesk pro zadávání veškerých požadavků na provozní podporu uživatelů, rozvoj systému a řešení kritických situací, nebo sledování kompletního životního cyklu požadavků, včetně historie jejich řešení. Uživatelé jsou průběžně informováni o změnách stavu řešení jejich požadavků prostřednictvím automaticky rozesílaných emailových zpráv.

Aplikace Helpdesk je uživatelům k dispozici nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a ostatní služby podpory, není-li upraveno SLA jinak, ve standardní pracovní době.

Jakýmkoli smluvním vztahem s Quartexem, ať je to implementace systému, outsourcing, či jiná služba, automaticky získáváte také odborné služby našich konzultantů. Při práci tak budete mít vždy po ruce tým zákaznické podpory, který je vám k dispozici na telefonu i e-mailu.

Oddělení technické podpory se skládá z kvalifikovaných pracovníků, kteří dokonale znají jednotlivé oblasti informačního systému a jsou schopni Vám nejen zodpovědět Vaše dotazy a požadavky, ale i vyřešit. Technická podpora je tu pro řešení Vašich starostí, Vy se tak budete moci plně soustředit jen na svou práci.

Webový helpdesk Q.WHD

V dnešním digitálním světě se společnosti stále častěji snaží, aby poskytovaly výjimečné služby, aby překonávaly očekávání zákazníků. Udržet krok s dobou není vždy snadné, proto je nutné neustále zlepšovat a rozšiřovat i služby zákaznické a technické podpory, aby Quartex, ani jejich zákazníci nezůstaly pozadu za svými konkurenty. Na cestě ke zvýšení flexibility námi dodávaných IS, spokojenosti a udržení zákazníků, jsme v Quartexu vsadili na online webová řešení.

Proto vyvíjíme náš vlastní cloudový, modulární informační systém Q.MAN.plus, jehož nedílnou součástí je i SaaS aplikace Helpdesk – Q.WHD.

Tato aplikace poskytuje funkce, jako je správa tiketů, úkolů, zjednodušené komunikační kanály mezi zákazníky a týmy podpory, automatizované pracovní postupy, workflow a další.

Náš helpdesk v režimu SaaS, tedy přístupný přes webový prohlížeč, je řešení škálovatelné a flexibilní, což znamená, že může růst a přizpůsobovat se měnícím se potřebám společností bez přerušení provozu. Implementace softwaru webového helpdesku umožňuje týmům service desk řešit všechny dotazy zákazníků, vyřešit tikety včas a k jejich maximální spokojenosti.

Efektivní přidělování zdrojů je další výhodou používání online řešení webového helpdesku Q.WHD. Tato platforma pro správu služeb automatizuje a zefektivňuje procesy zákaznické podpory a umožňuje společnostem efektivněji a účelněji rozdělovat zdroje. Jeho funkce umožňují řešitelům soustředit se na časově náročnější úkoly a složitější problémy.

Helpdesk Q.WHD je automaticky integrován na všechny aplikace platformy Q.MAN.plus a díky API není problém integrace na další SaaS nástroje. V rámci SaaS aplikací je standardem poskytování rozšířených bezpečnostních funkcí, jako je šifrování, bezpečné ověřování, soulad s GDPR a řízení přístupu. Aplikace Q.WHD je uživatelům k dispozici nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a ostatní služby podpory, není-li upraveno SLA jinak, ve standardní pracovní době.

Q.WHD nám umožňuje:

poskytnout zákaznickou podporu našim zákazníkům,

poskytnout aplikaci jakémukoliv subjektu, pro řešení interních provozních činností a poskytování vlastní zákaznické a technické podpory.

Uvažujete o vlastním helpdesku?

Q.WHD je nástroj pro firmy, které chtějí zlepšit svou zákaznickou podporu. Zavedením řešení online zákaznického servisu mohou společnosti zajistit včasnou a efektivní zákaznickou podporu, což vede k větší spokojenosti a loajální zákaznické základně. Online webový helpdesk pomáhá firmám zeefektivňovat služby zákazníkům a může vést ke zvýšení jejich spokojenosti a udržení. Poskytnutím zjednodušené a efektivní zákaznické zkušenosti mohou společnosti budovat důvěru a loajalitu. Spokojení zákazníci navíc pravděpodobně vaši společnost doporučí ostatním, což napomáhá růstu a úspěchu.

Mám zájem o podporu a Helpdesk

    Co přesně potřebujete?

    Náš zástupce vás bude kontaktovat po odeslání formuláře v horizontu 2 pracovních dnů.

    Máte zájem o jinou z našich služeb?

    Bezplatný audit IS

    Bezplatný audit IS

    Číst více →

    Microsoft ERP

    Microsoft ERP

    Číst více →

    Implementace

    Implementace

    Číst více →

    Outsourcing

    Outsourcing

    Číst více →

    Analýzy

    Analýzy

    Číst více →

    Vzdělání a školení

    Vzdělání a školení

    Číst více →

    Poradenství a konzultace

    Poradenství a konzultace

    Číst více →