
„ … jsme připraveni poskytnout rychlou a efektivní podporu, kdykoliv ji budete potřebovat."
Kvalitní služby technické podpory jsou zárukou bezproblémového provozu informačního systému, proto nedílnou součástí naší nabídky je i podpora námi dodávaných produktů a služeb dodávaná na základě SLA (service-level agreement), kterou zákazník získává profesionální služby spojené s dohledem, údržbou a provozem námi dodaného systému.
Řádně pracující oddělení technické podpory neboli supportu je nezbytnou součástí každé firmy, která chce nabízet jakoukoli službu či technologii. V následujícím textu se podíváme na to, jak funguje technická podpora a jak postupovat, abyste z ní vytěžili co nejvíce.
Oddělení technické podpory neboli supportu je nezbytnou součástí i naší firmy. Námi dodávané produkty nejsou triviální, a pro jejich správu a správné užívání je nutné znát celou řadu pravidel a postupů. Některé informace získáme na školení, jiné postupně z praxe, ale občas se dostaneme do situace, kdy si už nevíme rady. V takových chvílích je tu support.
Naše služba podpory zahrnuje jak běžnou, před i poimplementační podporu uživatelů, tak řešení krizových stavů v dojednané lhůtě a zajišťují ji naši konzultanti ve spolupráci s vývojovým oddělením.
Quartex disponuje vlastní aplikací Helpdesk pro zadávání veškerých požadavků na provozní podporu uživatelů, rozvoj systému a řešení kritických situací. Aplikace také umožňuje sledovat kompletní životní cyklus požadavků, včetně historie jejich řešení. Uživatelé jsou průběžně informováni o změnách stavu řešení jejich požadavků prostřednictvím automaticky rozesílaných emailových zpráv.
Aplikace Helpdesk je uživatelům k dispozici nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a ostatní služby podpory, není-li upraveno SLA jinak, ve standardní pracovní době.
Jakýmkoli smluvním vztahem s Quartexem, ať je to implementace systému, outsourcing, či jiná služba, automaticky získáváte také odborné služby našich konzultantů. Při práci tak budete mít vždy po ruce tým zákaznické podpory, který je vám díky helpdesku k dispozici.
Oddělení technické podpory se skládá z kvalifikovaných pracovníků, kteří dokonale znají jednotlivé oblasti informačního systému a jsou schopni Vám nejen zodpovědět Vaše dotazy a požadavky, ale i je vyřešit. Technická podpora je tu pro řešení Vašich starostí, Vy se tak budete moci plně soustředit jen na svou práci.
Webový helpdesk Q.WHD
V dnešním digitálním světě se společnosti stále častěji snaží, aby poskytovaly výjimečné služby, aby překonávaly očekávání zákazníků. Udržet krok s dobou není vždy snadné, proto je nutné neustále zlepšovat a rozšiřovat i služby zákaznické a technické podpory, aby naši zákazníci nezůstaly pozadu za svými konkurenty. Proto jsme na cestě ke zvýšení flexibility námi dodávaných IS, spokojenosti a udržení zákazníků, v Quartexu vsadili na online webová řešení.
Proto vyvíjíme náš vlastní cloudový, modulární informační systém Q.MAN.plus, jehož nedílnou součástí je i SaaS aplikace Helpdesk – Q.WHD.
Tato aplikace poskytuje funkce, jako je správa tiketů, úkolů, zjednodušené komunikační kanály mezi zákazníky a týmy podpory, automatizované pracovní postupy, workflow a další.
Náš helpdesk v režimu SaaS, tedy přístupný přes webový prohlížeč, je řešení škálovatelné a flexibilní, což znamená, že může růst a přizpůsobovat se měnícím se potřebám společností bez přerušení provozu. Implementace softwaru webového helpdesku umožňuje týmům service desk řešit všechny dotazy zákazníků, vyřešit tikety včas a k jejich maximální spokojenosti.
Další výhodou používání online řešení webového helpdesku Q.WHD je efektivní přidělování zdrojů. Tato platforma pro správu služeb automatizuje a zefektivňuje procesy zákaznické podpory, což umožňuje společnostem rozdělovat zdroje efektivněji a účelněji. Jeho funkce umožňují řešitelům soustředit se na časově náročnější úkoly a složitější problémy.
Helpdesk Q.WHD je automaticky integrován do všech aplikací platformy Q.MAN.plus a díky API není problém integrace do dalších SaaS nástrojů. V rámci SaaS aplikací je standardem poskytování rozšířených bezpečnostních funkcí, jako je šifrování, bezpečné ověřování, soulad s GDPR a řízení přístupu. Aplikace Q.WHD je uživatelům k dispozici nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a ostatní služby podpory, není-li upraveno SLA jinak, ve standardní pracovní době.
Q.WHD nám umožňuje:

poskytnout zákaznickou podporu našim zákazníkům,

poskytnout aplikaci jakémukoliv subjektu, pro řešení interních provozních činností a poskytování vlastní zákaznické a technické podpory.
Uvažujete o vlastním helpdesku?
Q.WHD je nástroj pro firmy, které chtějí zlepšit svou zákaznickou podporu. Zavedením řešení online zákaznického servisu mohou společnosti zajistit včasnou a efektivní zákaznickou podporu, což vede k větší spokojenosti a loajální zákaznické základně. Online webový helpdesk pomáhá firmám zefektivňovat služby zákazníkům a může vést ke zvýšení jejich spokojenosti a udržení. Poskytnutím zjednodušené a efektivní zákaznické zkušenosti mohou společnosti budovat důvěru a loajalitu. Spokojení zákazníci navíc pravděpodobně vaši společnost doporučí ostatním, což napomáhá růstu a úspěchu.
Mám zájem o podporu a Helpdesk
Náš zástupce vás bude kontaktovat po odeslání formuláře v horizontu 2 pracovních dnů.
Máte zájem o jinou z našich služeb?
Bezplatný audit IS
Bezplatný audit IS
Microsoft ERP
Microsoft ERP
Implementace
Implementace
Outsourcing
Outsourcing
Analýzy
Analýzy
Vzdělání a školení
Vzdělání a školení
Poradenství a konzultace
Poradenství a konzultace