
„ … žádné velkolepé dílo nevzniklo mechanickým souhlasem všech zúčastněných."
Díky agilnímu přístupu, dlouholeté historii Quartexu a bohaté praxi našich kolegů, máme zvládnuté procesní techniky mnoha IT oborů a nabízíme poskytování expertního poradenství, konzultací a služeb. A to například v oblastech procesního inženýrství, dozorování, podpory a analýz rozsáhlých implementací i reimplementací, a to i takových, které jsou v problémovém stavu, případně jsme schopni jejich převzetí.
Na každé cestě je vždy celá řada rizik a různých překážek. Některé jsme schopni eliminovat dopředu, a to ať použitím specializovaných nástrojů, metodik, standardů apod., ale některé je třeba hlídat a řešit za pochodu. Jejich úspěšné zvládnutí pak převážně závisí na zkušenostech, kvalitě a odpovědnosti lidí, kteří se na vývoji podílí. Nejeden podnik najdeme ve stádiu probíhajících turbulentních změn, které dnes zažívá většina podniků po celém světě, při svých více či méně úspěšných pokusech o digitalizaci. Většina zadavatelů má svoji vizi. Ne vždy jsou však schopni určit, a hlavně definovat rámec zadání, protože se do zadání sbíhají z jedné strany business požadavky, z druhé realita firmy a z další technická a projektová omezení. Proto většina projektů nemá zřejmé, a tedy úplně jasně dané zadání. Navíc zadavatel občas přijde s konstruktivními nápady na vylepšení toho, jak by věci měli být až poté, když se mu to celé rozleží v hlavě. Takový postup přináší mnohdy nepříjemné momenty, protože dodatečné zapracování požadavků je velmi náročný proces a každý reversní chod v procesu implementace je zážitek jako bodnutí vidlemi do zad. Proto je dobré, pokud do procesu definice rámce zadání vstoupí profesionál, který takový proces výrazně usnadní.
Žádné velkolepé dílo nevzniklo mechanickým souhlasem všech zúčastněných. Pouze tím, že lidé s různými zkušenostmi a zázemím konfrontují a obhajují své vize, může být vybrána optimální cesta. Konflikt – vedený v atmosféře respektu k názorovému oponentovi a znalosti jeho kvalit – je způsob vzniku optimálního řešení. My jsme rádi, když jsme vnímáni jako partner, nebo lépe strategický IT partner, protože takový proces nezřídka připomíná pomoc psychoterapeuta, kde se zákazník musí naprosto otevřít, a kde musí vzniknout mezi oběma stranami absolutní důvěra. My musíme být schopni rozlišit mezi tím, kdy zadavatel přesně popisuje co chce, a kdy si ještě sám dělá jasno. Taková spolutvorba zadání zabere více času, než se od běžné analýzy očekává, ale je ovšem velmi užitečná pro výsledek. My jsme ti, kteří umí držet opratě pevně v rukách a díky zkušenostem nedopustíme, aby se zadání pod rukama neustále měnilo, a že do té doby konzistentní analýzy najednou začnou vykazovat drobné nekonzistence.
Služby Quartexu v oborech poradenství a konzultací v oblasti ERP systémů:

Převzetí implementací i dlouhodobého outsourcingu vývoje ERP – převzetí odpovědnosti za návrh, budování a správu informačních systémů společností, které mají rozsáhlou a soustavnou potřebu vývoje z důvodu velmi specifických procesů nebo specifické podoby běžných procesů, mají jasný obraz přínosů z této implementace, ale postrádají zdroje, zkušenosti nebo focus pro vedení vývoje.

Pomoc (poradce) při potížích (troubleshooter) - pomoc při méně úspěšných implementacích a jejich případné převzetí.

Dozorování rozsáhlých implementací.

IT poradenství (zavádění ITIL a standardů IT).

Procesní a organizační poradenství.

Produktová analýza rozsáhlých implementací.

Business analýza rozsáhlých implementací.

Zakázkový vývoj – integrace – pomoc se specifickými potřebami a odvětvovým řešením.

Pomoc s vedením vývoje.

Poradenství v oblasti e-commerce (elektronického obchodování) - e-shopů.

Pomoc při zavádění B2C a B2B procesů.

Cloud – zajištění i provozování datacenter pro firmy, které vyrostly ze svých dětských střevíčků - menších ekonomických systémů a nemají vlastní datacentrum pro provozování SQL a ERP vyšší třídy.

Pomoc při zavádění content managementu (DMS) – při digitalizaci dokumentů, shromažďování, správě a publikování informací.

Pomoc při zavádění zákaznické (uživatelské) IT podpory (supportu) rozsáhlých implementací.
Mám zájem o konzultaci
Náš zástupce vás bude kontaktovat po odeslání formuláře v horizontu 2 pracovních dnů.
Máte zájem o jinou z našich služeb?
Bezplatný audit IS
Bezplatný audit IS
Microsoft ERP
Microsoft ERP
Implementace
Implementace
Outsourcing
Outsourcing
Analýzy
Analýzy
Helpdesk a podpora
Helpdesk a podpora
Vzdělání a školení
Vzdělání a školení